martes, 7 de febrero de 2012

ENCIERRO EN RAJOLETES 8 DE FEBRERO

Hola a tod@s,

Desde el profesorado nos informan que el próximo miércoles 8 de febrero (mañana) se ha organizado un ENCIERRO en el CEIP RAJOLETES, como acto de protesta frente a la política de recortes al sector público (y en especial a la educación) del Consell Valenciano. Estamos tod@s invitad@s.

Este encierro es una oportunidad para que toda la comunidad educativa (profesorado, dirección, templead@s, padres, madres y por supuesto alumn@s) digamos de forma conjunta NO a los RECORTES y SÍ a una EDUCACIÓN PÚBLICA Y DE CALIDAD.

El encierro se iniciará una vez concluido el Consejo Escolar y finalizará a las emplead12 de la noche.

Desde la AMPA RAJOLETES os animamos a participar, pues de nosotros depende que la lucha por una educación pública y de calidad finalmente tenga éxito. También será una buena oportunidad para charlar y debatir de los diferentes problemas que tanto profesores como padres están sufriendo en estos tiempos debido a la crítica situación en la que se encuentra la escuela pública.

Hola a tothom,

Des del professorat ens informen que dimecres que ve 8 de febrer (demà) s'ha organitzat un TANCAMENT en el CEIP RAJOLETES, com a acte de protesta enfront de la política de retalls al sector públic (i en especial a l'educació) del Consell Valencià. Estem tots/es invitats.

Este tancament és una oportunitat perquè tota la comunitat educativa (professorat, direcció, empleats, pares, mares i per descomptat alumnes) diguem de forma conjunta NO a les RETALLADES i SÍ a una EDUCACIÓ PÚBLICA I DE QUALITAT.

El tancament s'iniciarà una vegada conclòs el Consell Escolar i finalitzarà a les 12 de la nit. Des de l'AMPA RAJOLETES vos animem a participar, perquè de nosaltres depén que la lluita per una educació pública i de qualitat finalment tinga èxit. També serà una bona oportunitat per a xarrar i debatre dels diferents problemes que tant professors com pares estan patint en aquetos temps degut a la crítica situació en què es troba l'escola pública.

No hay comentarios:

Publicar un comentario